sobota, 23 marca 2019

Witam na starcie

30 letni facet. Mąż Nataszy i ojciec dwuletniego Dymitra. To w telegraficznym skrócie ja. Ale tyle o mnie. Przybliżę Wam teraz pokrótce, czym zajmuję się na co dzień, co stało się moim hobby i czym chciałbym się z Wami podzielić na tym blogu. Mianowicie, ok 2 lata wstecz, zacząłem interesować się rękodziełem z drewna i obróbką drewna. Tzn, lampki, tabliczki okolicznościowe, donice itp. Od wiedzy teoretycznej zgłębianej z internetu i czasopism przeszedłem do praktyki. Zaczynałem od najmniejszych i najprostszych bibelotów, donic ogrodowych czy ozdobnych tabliczek i lampek. Dziś, dzięki swojemu doświadczeniu i wiedzy z powodzeniem składam łóżka i mebelki dla dzieci, akcesoria na place zabaw, meble pod zabudowę i na wymiar, odrestaurowuję meble.... Nie będę więcej wymieniał bo zdradzę z góry co będziecie mogli zobaczyć w moich wpisach ;) Wolę Was zaskoczyć i zaciekawić w przyszłości. Jeszcze dziś postaram się wrzucić pierwszy post z jedną z moich prac. Pozdrawiam i zapraszam częściej. M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz